Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
1 / Uitdaging
Naast champagne ook reflectie.
Natuurlijk wordt zo'n jubileum herdacht met een goed glas. Maar het dwingt ons ook om na te denken over de toegevoegde waarde v……
No-nonsense stijl met een vleugje humor.
No-nonsense stijl
met een vleugje humor Robin Berben
Eigenaar
Café Sjiek
Energie en trots. Keer op keer. De glimlach die het over en weer geeft maakt alles makkelijker. Café Sjiek……
Hoe maak je van een lappendeken een sterk merk?
Van lappendeken
naar sterk merk 1 / Uitdaging
Het geheel verdient herkenning en erkenning.
Veel van de vijftig opleidingen van Zuyd staan al jaren in de top van de Keuzegi……
Visualisatie van een nieuwe strategie.
Visualisatie van
een nieuwe strategie Brand design: internationaler en digitaler.
De verrijkte digital design language maakt Mosa gereed voor een meer digitale en servicegeric……
Cliënten prettig op weg helpen in de ggz.
Prettig op weg
in de ggz MET ggz is een van de grootste organisaties voor geestelijke gezondheidszorg in Noord- en Midden-Limburg. De instelling behandelt mensen van jong tot oud……
Luid en
duidelijk De huisstijl van de gemeente Heerlen werd gepresenteerd als belangrijke stap van trots en welzijn. Een brutale, eigenzinnige stijl. De gemeente wilde geen afsc……
Energie geven aan cultureel Maastricht
Energie geven aan cultureel Maastricht Eind 2015 belde Stijn Huijts van het Bonnefantenmuseum of we wilden helpen om de eerste Museumnacht van Maastricht vorm te geven: 14.000 m2 ……
Ja. Yes. Jawohl. Oui.
Ja. Yes.
Jawohl. Oui. Vanaf het begin begeleidden we Stichting Maastricht 2018 in de race voor Culturele Hoofdstad 2018. We ontwikkelden het logo, de website en verschillende p……
Online magazines Go en Ronduit
Merel Schreurs
Communicatieadviseur Woonpunt
Woonpunt
Het maken van de magazines gaat heel gemakkelijk. We kunnen het volledig zelf maken. Toch zijn we altijd blij als Zuiderlicht ……
De impact van een monolitisch merk.
Transitie naar een monolitisch merk Mehlika Schopen
Manager Communicatie
Koraal
Het werken aan een goede reputatie is voor ons belangrijker dan ooit. Onze sterke visuele identiteit……