No-nonsense stijl met een vleugje humor.
Café Sjiek is het eerste eetcafé van Maastricht - fondé en 1982. Een kleine variant van het Franse grand café. De ultieme Maastrichtbeleving voor bezoekers van de stad, maar ook po……
Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Maastricht UMC+ is het academisch ziekenhuis van Maastricht en wijde omtrek. Bij MUMC+ werken ongeveer 7.000 medewerkers aan patiëntenzorg, wetenschappelijk onderzoek en het opleid……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Parkstad Limburg Theaters, of PLT, is in grootte het vijfde theater van Nederland. Het is een bijzondere eend in de wereld van de podiumkunsten, omdat het aanbod zeer divers is. He……
Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een concept rondom knikkers. Knikkers verbeeldden het geld. Medewerkers kregen al voor de intro……
Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begrip en nog elk jaar verschijnen u……
Van Nederrijn tot Noordzee
In 2006 organiseerde het Limburgs Museum in Venlo, met een aantal partners in binnen- en buitenland, een grote reizende tentoonstelling over de Kelten. De Kelten spreken tot de da……
Toen we 25 jaar bestonden, vierden we dat niet met een boek of een feest, maar door onze creatieve kracht in te zetten voor de regio. Dankzij de Brightlands-campussen hoort Limbur……
Speurneuzen van 8 tot 88 jaar vinden bij het door Zuiderlicht ingerichte Natuurhistorisch Museum in Maastricht misschien wel iets dat nog nooit iemand gevonden heeft. Haal het fos……
De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmerk. Talloze designproducten en ……
Met de door ons ontwikkelde, vrolijke stijl en slogans 'Vaals, kleine Schwester von Aachen' en ‘Vaals, ein Katzensprung von Aachen’ ging de gemeente Vaals letterlijk over de grens……