Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Stephanie Klomp
Adviseur Marketing en Communicatie
MUMC+
Intern was men voornamelijk lovend over de opzet en uitvoering van de dag. Ook de eerste blik op de enquêtes van de bezoeke……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Thematisch
magazine
van formaat.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
Van Nederrijn tot Noordzee
Van Nederrijn
tot Noordzee Communicatie met eigen keltenstijl.
Voor het museum ontwikkelden we een eigen Keltenstijl als basis voor de communicatie. Met een spiegelbeeldige K……
Om in te
lijsten Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk ……
Energie geven aan cultureel Maastricht
Energie geven aan cultureel Maastricht Eind 2015 belde Stijn Huijts van het Bonnefantenmuseum of we wilden helpen om de eerste Museumnacht van Maastricht vorm te geven: 14.000 m2 ……
Als je meer dan 30 jaar in het designvak actief bent dan kan het niet anders dan dat je ook heel wat boeken hebt gemaakt. Om een kunstcollectie te vereeuwigen, een visie uiteen te……
Meer dan 10 jaar consistente communicatie.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……