Nieuws

Kleurrijke restyling huisstijl Laurentius Ziekenhuis
Met een set merkbouwstenen vol kleur en menselijke warmte creëerden we een merkidentiteit die klaar is voor de toekomst.

Jongerencampagne rondom vuurwerkoverlast
Jongeren staan niet altijd stil bij de gevolgen van vuurwerkoverlast. Zuiderlicht ontwikkelde een vuurwerkcampagne die hen aan het denken zet.

Wordt AI jouw nieuwe collega van de webredactie?
De opmars van AI beïnvloedt de creatieve sector, én onze rol als bureau. Zuiderlicht ziet kunstmatige intelligentie vooral als hulpmiddel om…

Help de natuur een handje!
Met de overstromingen in Zuid-Limburg gaf de natuur ons een wake-up call om beter samen te werken. Reden genoeg om in actie te komen.

Blijven verrassen binnen consistente merken én klant-bureau relaties
Verrast willen worden is de mens eigen, zeker in de huidige tijdsgeest. Dit geldt ook binnen merkidentiteiten. Creatieve bureaus worden vaak gevraagd…

Jongerencampagne rondom veilig uitgaan
Hoe ontwikkel je een campagne voor jongeren over veilig uitgaan zonder belerend over te komen? Wij onderzochten het voor Gemeente Valkenburg aan de…

Gouden EDA-award voor coverserie Theater aan het Vrijthof
Afgelopen zaterdag nam onze Bert een gouden EDA-award in ontvangst voor de coverserie van de seizoensbrochure.

Gen Z onthuld: voorbij de one-size-fits-all-benadering
Jongeren van Generatie Z worden vaak als één groep met overeenkomsten gezien, maar de werkelijkheid is anders. Hoe bereik je dan een grote groep…
Op de hoogte blijven van ons werk?