Van positioneringsvraagstuk naar stevig familiemerk.
Brightlands is een snelgroeiende community voor open innovatie in gezondheid en duurzaamheid in Limburg. Onderzoekers, ondernemers en studenten werken op de vier Brightlands-campus……
Uitgever Concentra/Mediahuis wil De Limburger weer urgenter maken. Een nieuwe merkidentiteit is daarvoor de eerste impuls. Wij ontwierpen een nieuw logo, werkten mee aan de restyl……
The world according to ARP.
ARP is al 30 jaar succesvol als ‘one stop IT-shop’. Het bedrijf is onderdeel van de Bechtle-groep (omzet 4,3 miljard) en actief in Duitsland, Frankrijk, België, Oostenrijk en Zwits……
Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan heb je waarschijnlijk de teksten gezien die we op de muur hebben aangebracht. Tien uitspraken die vertellen hoe we naar ons vak kijken. Een van die uitspraken is dat we onze communicatiestrategieën en o…
Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan stond je waarschijnlijk oog in oog met een van de murals in ons pand. Op drie muren in ons pand hebben we teksten aangebracht. ……
Krachtige visuele stijl vol herkenbaarheid.
PDM is een expertisebureau voor de industrie. Zo'n 200 engineers, projectmanagers, planners, consultants en shutdownspecialisten optimaliseren productie-omgevingen en ontwikkelen t……
De Hotel Management School Maastricht is een opleidingsinstituut van Zuyd Hogeschool.
De Hotel Management School Maastricht is een opleidingsinstituut van Zuyd Hogeschool. Maar er gebeurt meer dan alleen het opleiden van bachelors en masters voor de nationale en in……
Ben je tevreden over ons? Wat vind je van de oplossingen die we bedenken? Vind je ons flexibel en inspirerend? Zijn er verbeterpunten? En wat vind jij nou eigenlijk écht belangrijk aan een bureau?
Een van de respondenten
Kwaliteit is pas na een
tijdje merkbaar: diepgaand
werk dat meer inhoudt dan
een mooie buitenkant. Hoe kijk je naar Zuiderlicht? Ben je tevreden over o……
Strategisch werken vinden we bij Zuiderlicht logisch, noodzakelijk, belonend en vooral heel leuk.
Veelgebruikte modellen in de discover-fase: de Golden circle van Sinek en de uitgebreide SWOT (vrij naar De Wit).
Strategische bouwblokken
Om de goede dingen te kunnen doen……
Vier organisaties, één identiteit
Vóór 2021 bestond het Participatiebedrijf Westelijke Mijnstreek uit de sociale diensten van de gemeenten Sittard-Geleen, Stein en Beek, leerwerkbedrijf Vixia, het Participatiehuis……
Maastricht: Where heart meets matter.
Van intieme events tot volle zalen. Maastricht heeft een lange traditie in het organiseren van zakelijke events, waarvan kunstbeurs TEFAF de bekendste is. Ook in de wereld van Hea……