Zoeken

Resultaat voor:

Synthon

Lef in de farmaceutische wereld.
Lef in de farmaceutische wereld 3 / Resultaat Prijswinnend op alle fronten. Het jaarverslag In position (2016) werd beloond met een Red Dot Design Award. In 2016 was Syntho……

LIOF

Stijl die energie geeft aan ondernemend Limburg.
Stijl die energie geeft aan ondernemend Limburg 1 / Uitdaging Veel gezichten maakt onzichtbaar. Met ruim 40 jaar ervaring beschikt LIOF over zeer veel kennis als het gaat ……

Limburgse Decolletés

3 / Resultaat Heel Limburg kleurt roze in oktober. De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……

Lichting Zuid

Creatieve kracht inzetten voor de regio Toen we 25 jaar bestonden, vierden we dat niet met een boek of een feest, maar door onze creatieve kracht in te zetten voor de regio. Dankz……

Artifort

Tijdloos en duurzaam design De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmer……

Woonpunt online magazines

Online magazines Go en Ronduit
Merel Schreurs Communicatieadviseur Woonpunt Woonpunt Het maken van de magazines gaat heel gemakkelijk. We kunnen het volledig zelf maken. Toch zijn we altijd blij als Zuiderlicht ……

De totale klantervaring

Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan heb je waarschijnlijk de teksten gezien die we op de muur hebben aangebracht. Tien uitspraken die vertellen hoe we naar ons vak kijken. Een van die uitspraken is dat we onze communicatiestrategieën en o…
Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan stond je waarschijnlijk oog in oog met een van de murals in ons pand. Op drie muren in ons pand hebben we teksten aangebracht. ……

Koraal

De impact van een monolitisch merk.
Transitie naar een monolitisch merk Mehlika Schopen Manager Communicatie Koraal Het werken aan een goede reputatie is voor ons belangrijker dan ooit. Onze sterke visuele identiteit……

Hoe word je een aansprekend employer brand?

Organisaties willen de beste talenten aantrekken, binden en behouden. Maar dat gaat niet vanzelf. Klanten vragen ons geregeld hoe ze een herkenbaar, onderscheidend en aansprekend employer brand kunnen worden en meer (en betere) sollicitanten kunnen aanspr…
Positief leiderschap In tweede instantie moeten de arbeidsvoorwaarden in orde zijn: salaris, werktijden, prettige regelingen rondom verlof en aandacht voor leiderschap en talen……

Fotomuseum aan het Vrijthof - no bullshit

Over mooie plaatjes met zeggingskracht, extra belevingslagen en een stijl met koekenbakletter.
Mooie plaatjes met zeggingskracht Het voornemen is om twee keer per jaar met een grote naam uit de fotografie en/of kunstwereld te exposeren. Rode draad van de tentoonstellinge……