Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
1 / Uitdaging
Naast champagne ook reflectie.
Natuurlijk wordt zo'n jubileum herdacht met een goed glas. Maar het dwingt ons ook om na te denken over de toegevoegde waarde v……
Digitale broedkast voor ggz-projecten.
Marion del Prado
Communicatieadviseur
GGzE
Met als doel kennersleiderschap te claimen, is ggzei.nl echt een mooie etalage van onze activiteiten geworden. GGzE is de instelling voo……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
3 / Resultaat
Heel Limburg kleurt roze in oktober.
De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
https://www.youtube.com/watch?v=lxbkYncETEE https://vimeo.com/120817108 https://vimeo.com/196834902 Platform voor
gouden ideeën Het Elisabeth Strouven Fonds steunt de Ma……
Vaste prrrrik in de
herfstvakantie Theater aan het Vrijthof en partners maken de herfstvakantie tot een toptijd voor zowel de jongste als de oudere jeugd van Maastricht en omgevi……
Als een kat
in de nacht Zuiderlicht maakt al enkele jaren de affiches voor de Jazz Night van Conservatorium Maastricht, een jaarlijks event waarop studenten en docenten tot diep……
Ja. Yes. Jawohl. Oui.
Ja. Yes.
Jawohl. Oui. Vanaf het begin begeleidden we Stichting Maastricht 2018 in de race voor Culturele Hoofdstad 2018. We ontwikkelden het logo, de website en verschillende p……