Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
In 2017 is het 25 jaar geleden dat het Verdrag van Maastricht werd ondertekend. Twaalf landen richtten toen in het Gouvernement aan de Maas de Europese Unie (EU) op. Intussen is de……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Parkstad Limburg Theaters, of PLT, is in grootte het vijfde theater van Nederland. Het is een bijzondere eend in de wereld van de podiumkunsten, omdat het aanbod zeer divers is. He……
Health Foundation Limburg (HFL) werft fondsen voor topreferente zorg- en onderzoeksprogramma's van het Maastricht UMC+. Zuiderlicht ontwikkelde onder andere de fondsenwervings- en ……
Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een concept rondom knikkers. Knikkers verbeeldden het geld. Medewerkers kregen al voor de intro……
Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begrip en nog elk jaar verschijnen u……
Het Elisabeth Strouven Fonds steunt de Maastrichtse sociaal-maatschappelijke en culturele sector al sinds 1963. Het fonds is echter nog lang niet bij iedereen bekend. Om de drempe……
Theater aan het Vrijthof en partners maken de herfstvakantie tot een toptijd voor zowel de jongste als de oudere jeugd van Maastricht en omgeving, dankzij het succesvolle festival……
Zuiderlicht maakt al enkele jaren de affiches voor de Jazz Night van Conservatorium Maastricht, een jaarlijks event waarop studenten en docenten tot diep in de nacht muziek spelen……
Ja. Yes. Jawohl. Oui.
Vanaf het begin begeleidden we Stichting Maastricht 2018 in de race voor Culturele Hoofdstad 2018. We ontwikkelden het logo, de website en verschillende promotionele uitingen en c……
De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmerk. Talloze designproducten en ……