Zoeken

Resultaat voor:

Woonpunt

Misschien wel onze bekendste corporate identity.
Woonpunt zorgt er voor dat zo'n 18.000 huurders betaalbaar en prettig kunnen wonen in onder meer Heerlen, Maastricht, Sittard-Geleen en het Heuvelland. Betaalbare woningen bieden v……

Limburgse Decolletés

Sympathieke campagne met een knipoog.
3 / Resultaat Heel Limburg kleurt roze in oktober. De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……

Artifort

Tijdloos en duurzaam design De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmer……

Wij zijn zelf het medicijn

Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan gezonde hersenen en een fit lichaam voor ieder……

Wij zijn zelf het medicijn v2

https://www.youtube.com/watch?v=L5roVJk53rM Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan……