Zoeken

Resultaat voor:

Brightlands

Van positioneringsvraagstuk naar stevig familiemerk.
2 / Idee Gedeelde belangen vermenigvuldigen de kracht. We adviseren beide positioneringsvraagstukken te bundelen. En zo ontwikkelen wij eind 2013 voor zeven partijen één me……

Maastricht UMC+

Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Stephanie Klomp Adviseur Marketing en Communicatie MUMC+ Intern was men voornamelijk lovend over de opzet en uitvoering van de dag. Ook de eerste blik op de enquêtes van de bezoeke……

HEVO

Thematisch magazine van formaat.
Bas Verhoeven Marketing & Sales Parkstad Limburg Theaters De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……

Clou Bath Findings

Eigen smoel: puur, ruig en rustgevend IJsland & cool jazz. Fotograaf Hugo Thomassen en Zuiderlichts ontwerper André Terlingen vonden de strakke lijnen van René Holten mooi con……

Boekenplank

Als je meer dan 30 jaar in het designvak actief bent dan kan het niet anders dan dat je ook heel wat boeken hebt gemaakt. Om een kunstcollectie te vereeuwigen, een visie uiteen te……