Zoeken

Resultaat voor:

Discovery Museum

In 1998 opende ‘Industrion – museum voor industrie en samenleving’ zijn deuren in Kerkrade. Bezoekers kwamen er alles te weten over het mijnverleden en de industrie. In de loop de……

Nederlandse Dansdagen

Energieke stijl en opvallende campagne
Nederlandse Dansdagen is de grote promotor van de Nederlandse dans. Het hoogtepunt is zonder twijfel het jaarlijkse dansfestival dat plaatsvindt in Maastricht. De organisatie vroe……

Leading Hospitality Innovation

Disruptieve stijl en multisite
Hospitalitydenken is veel breder inzetbaar dan in de hospitalitysector alleen. Het zorgt voor betere klantervaringen, aantrekkelijke merken en de groei van bedrijven. Om in die be……

Productvisualisatie als merkversterker

Een goede productvisualisatie is een integraal onderdeel van je branding. Net zoals een logo, pay-off en typografie vormt het een essentiële bouwsteen voor een sterk merk. Ruud Temmink en Martin Wiersma delen 4 learnings aan de hand van praktijkcases
Dat de beelden van je product aantrekkelijk moeten zijn, daar zijn we het allemaal over eens. Maar goede productvisualisatie gaat verder dan smaak of een mooie foto alleen. Het is ……

Product Visualization as a Brand Enhancer

We all agree that the visuals of your product should be attractive. However, good product visualization goes beyond aesthetics or a beautiful photo alone. It is an integral part of……

Woonpunt

Een toptakensite met gevoel
Woonpunt biedt zo’n 16.000 huishoudens in Zuid-Limburg een fijn en betaalbaar thuis. Dat doen de medewerkers met veel liefde en passie. Het middelpunt van hun werk is de buurt. Da……

Vidar

Vier organisaties, één identiteit
Vóór 2021 bestond het Participatiebedrijf Westelijke Mijnstreek uit de sociale diensten van de gemeenten Sittard-Geleen, Stein en Beek, leerwerkbedrijf Vixia, het Participatiehuis……

ZUIDERLICHT_RONDE TAFEL BOVENAANZICHT.jpg