Website Woonpunt woningcorporatie

Mooi voorbeeld van co-creatie

Van een tamelijk technisch aangevlogen FO naar een prettige communicatieve site. In ons blog lees je dat het niet vanzelfsprekend was dat we de site voor Woonpunt zouden maken. Maar toen de kogel door de kerk was konden we ons geluk niet op. De corporate site is immers het belangrijkste communicatiemiddel en de duidelijkste identiteitsdrager voor een corporatie. Voor ons al huisstijlbureau een grote eer om de site te mogen ontwerpen en bouwen, voor Woonpunt de ultieme kans om de online zichtbaarheid te verbeteren. We maakten dankbaar gebruik van de sterke beeldtaal van Woonpunt, de fotografie van Philip Driessen en de pictogrammen van Robert Vulkers. De site herbergt een enorme hoeveelheid informatie voor huurders en woningzoekenden, maar de grote winst voor Woonpunt zit hem in de zaken die de huurder of potentiële koper op de site kan regelen: fijn zowel voor de bezoeker als voor Woonpunt zelf. De site maakte zelfs meer mogelijk dan men vooraf had bedacht, waardoor een extra investering in een extranet voor huurders uiteindelijk niet meer nodig bleek.

 

Website Woonpunt
Website Woonpunt
Website Woonpunt woningcorporatie
Website Woonpunt woningcorporatie
pijltje boven