Mosa - duurzaamheidsverslag

Digitale content die werkt

'De helft van het geld dat je uitgeeft aan marketing is verspild, alleen weet je niet welke helft.' Een beroemde uitspraak van marketingpionier John Wanamaker. De uitspraak stamt duidelijk uit een periode waarin er nog geen internet was. Want nu kunnen we meten hoeveel je investering in digitale content oplevert. Zo maakte Mosa al een tijdje een gedrukt duurzaamheidsverslag. Dit jaar koos Mosa ervoor dit verslag uitsluitend digitaal te publiceren. Buiten het feit dat deze manier van verspreiden duurzamer is, leverde dit ook meer bereik op. Als iedereen die vorige (gedrukte) duurzaamheidsverslag ontving dit ook gelezen heeft, dan is de digitale versie van dit jaar door twee keer zoveel mensen gelezen. Lees hieronder wat we gedaan hebben om dit engagement te vergroten.


Mosa - duurzaamheidsverslag - longread

Mosa - duurzaamheidsverslag - seamless video

Mosa - duurzaamheidsverslag - SVG animaties

Scroll door het verslag



Bekijk het Duurzaamheidsverslag zelf:

www.mosa.com/duurzaamheidsverslag



Wil je meer weten over content creatie en digital storytelling?

Neem dan contact op met Martin Wiersma of Krista Lahaye.

pijltje boven