Zuyd huisstijl

Iets waar men over zou gaan spreken

De fuserende organisaties Mensana en Riagg Zuid, die beide werken met psychisch kwetsbare mensen en beide actief zijn in Noord- en Midden-Limburg, vroegen ons een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen. Iets waar men over zou gaan spreken, iets bijzonders, niet 'grijs' en waar de som der delen duidelijk in tot uitdrukking zou komen. Sinds april 2014 treden de twee samen naar buiten onder de naam MET ggz. Het merk MET ggz straalt uit dat de organisatie verbindingen legt, dichtbij is en specialistisch te werk gaat. MET ggz positioneert zich als een soort ‘ggz-warenhuis’ met een compleet pakket competenties en diensten in eigen huis en korte lijnen met gespecialiseerde partners.

MET ggz logo

Een sterk koppelmerk

Het woord 'Met' betrekt letterlijk alle partijen en laat ook zien hoe ze die samenwerking met anderen vormgeeft: Met u. Met plezier. Met aandacht. Met zorg. Met vertrouwen. Met elkaar.

De stijl van MET ggz is puur en eenduidig en tegelijkertijd menselijk, warm en vooruitstrevend. Het logo vormt de basis. Het bestaat uit een grafische weergave van de merknaam MET ggz met een duidelijke schreefletter die gewicht en autoriteit geeft aan het voorzetzetselwoord.

MET ggz

Behulpzame en zoekmachinevriendelijke site

De website maakten we met veel aandacht voor SEO, vriendelijk, toegankelijk zowel wat betreft vormgeving als vanzelf volledig responsie voor alle devices die de cliënten gebruiken. Belangrijkste speerpunt van de website is ‘behulpzaamheid’. Heldere teksten, een duidelijke structuur en een overzichtelijke lay out dragen daar aan bij. Zo weten cliënten en verwijzers makkelijk die informatie te vinden die zij zoeken.

MET ggz responsive website
MET ggz folderlijn
pijltje boven