Bex brochures

Niet mooier dan de bruid

In navolging op de huisstijl die we maakten voor Bex, maakten we ook een aantal stijlvolle productbrochures, een algemene folder en het boekje 'Juichen met de handen in je zakken': een goed voorbeeld van storytelling. Op en in de algemene en productbrochures wordt de kenmerkende Bex-asterisk als huisstijlelement gebruikt. Door de drie benen van de basisvorm een kleur te geven ontstaat er diepte, gelaagdheid, en ontstaan er bovendien nieuwe losse vormen die in het binnenwerk van de brochures als een soort bewegwijzering worden gebruikt. De deelbrochures gaan in op verschillende disciplines binnen Bex, zoals crisismanagement en mediatraining. De boekjes zijn 'blond', klaar en sober. Geen spektakel. Bex straalt daarmee uit dat ze een degelijke partij zijn in de wereld van communicatieadviseurs, maar ook dat ze zelf niet op de voorgrond willen treden. Niet mooier willen zijn dan de bruid. Bex laat liever de klant schitteren.  

 

 

 

 

 

Bex communicatie logo
Bex brochures
Bex brochures
Bex brochures
Bex brochures
Bex brochures
pijltje boven