Archief
Het waarom en hoe van metadata schrijven
Metadata zoals de meta title en description zijn nog altijd waardevol voor je SEO.
De highlights van Dutch Creativity Festival 2019
We lieten onze creativiteit kietelen tijdens het Dutch Creativity Festival van ADCN in Amsterdam. Drie Zuiderlichters volgden lezingen en workshops…
Websites en apps: het belang van testen
Vandaag de dag houden we ons als strategisch designbureau volop bezig met digital design. Maar onder die vormgeving ligt een basis die wij minstens…
Mosa introduceert 3D tegel-viewer
Na de Pattern Generator en de Viewer App zetten wij met Mosa weer een nieuwe stap in hun digitale dienstverlening: een 3D tegel-viewer.
Hoe meet je de impact van design?
Het meten van de impact van design is niet makkelijk. Toch zoeken we bij Zuiderlicht naar manieren om dat te doen, zoals met een user feedback tool.
Creating Capacity with Cegeka
Sinds kort werken wij voor Cegeka, een groot Europees ICT-bedrijf. Aan ons de vraag om een compleet nieuwe activiteit voor het familiebedrijf te…
Brand portal voor Brightlands
We benadrukten niet wat er niet mag, maar wat er allemaal juist wél kan met de Brightlands brand identity. Daarom zit de online brand portal tjokvol…
Maastricht was best ver
Onlangs werd de eerste editie van de toertocht Maastricht is nog ver verreden. Een aantal Zuiderlicht-coureurs vergezeld door andere klasbakken reed…
Een betere patient journey
Maastricht UMC+ maakt zich sterk om nog meer in het belang van de patiënt te werken. Om de patient journey te verbeteren. Een van de eerste projecten…
Your one stop shop for working and living
We waren blij na een aanbestedingsprocedure van de gemeente Maastricht zowel naam als ook de visuele identiteit van het nieuwe Expat Centre Maastricht…