Bigger logos, better results (of: why size still matters)

09.03.2017

Het zijn drukke tijden voor experts in surgery marketing en brand funnel data. Maar zij vergeten dat een merk eerst een beeld moet oproepen. Wij vragen ons af of hun ragfijne schakeringen zich wel uitbetalen. En of de grote lijnen van de klassieke merkstrategie echt aan betekenis hebben ingeboet.


lees verder

This is Europe Calling!

07.02.2017

Precies 25 jaar geleden werd het Verdrag van Maastricht ondertekend. De stad staat stil bij die gebeurtenis en hangt vol met vlaggen met daarop "Europe Calling!". Waarom eigenlijk?


lees verder

Relatiemedia: 5 fouten die je makkelijk kunt voorkomen

09.11.2016

in de praktijk gaat er bij het ontwikkelen en onderhouden van relatiemedia toch nog wel eens wat fout. Zonde, vinden wij. Om dit te voorkomen zetten onze trainees de vijf meest gemaakte fouten op een rij, inclusief suggesties om deze fouten te voorkomen.


lees verder

Waarom bedrijven mediaproducenten worden

04.11.2016

Heineken heeft het Bierblad, KLM Flying Dutchman en Albert Heijn Allerhande. Natuurlijk zijn er ook nog heel veel andere relatiemedia om de band met klanten en medewerkers aan te halen, zoals een e-mailnieuwsbrief, een app of zelfs een evenement. Maar welk nut heeft het voor een bedrijf om geld te steken in media die niet direct een commercieel doel dienen?


lees verder

Papieren relatiemagazines: oldies of goldies?

02.11.2016

Zijn sponsored print magazines oldies die in de toekomst vervangen worden door websites, of juist goldies die klanten nog steeds succesvol binden aan je bedrijf? Onze trainees Lena Schulz en Vera van Aller (Maastricht University) gingen op onderzoek uit.


lees verder
  volgende
pijltje boven