Relatiemedia: 5 fouten die je makkelijk kunt voorkomen

09.11.2016

in de praktijk gaat er bij het ontwikkelen en onderhouden van relatiemedia toch nog wel eens wat fout. Zonde, vinden wij. Om dit te voorkomen zetten onze trainees de vijf meest gemaakte fouten op een rij, inclusief suggesties om deze fouten te voorkomen.


lees verder

Waarom bedrijven mediaproducenten worden

04.11.2016

Heineken heeft het Bierblad, KLM Flying Dutchman en Albert Heijn Allerhande. Natuurlijk zijn er ook nog heel veel andere relatiemedia om de band met klanten en medewerkers aan te halen, zoals een e-mailnieuwsbrief, een app of zelfs een evenement. Maar welk nut heeft het voor een bedrijf om geld te steken in media die niet direct een commercieel doel dienen?


lees verder

Papieren relatiemagazines: oldies of goldies?

02.11.2016

Zijn sponsored print magazines oldies die in de toekomst vervangen worden door websites, of juist goldies die klanten nog steeds succesvol binden aan je bedrijf? Onze trainees Lena Schulz en Vera van Aller (Maastricht University) gingen op onderzoek uit.


lees verder

Een wereld van verschil

17.05.2016

We aarzelden drie seconden. In september werden we gevraagd om mee te doen aan een competitie voor de nieuwe merkidentiteit van De Limburger. Wacht eens… de krant? Heeft die nog toekomst? Temidden van gratis nieuws, mondiale mediamerken en snelle digital natives? Maar toen de hoofdredacteur ons vertelde dat hem en uitgever Concentra/Mediahuis menens was, stapten we aan boord.


lees verder

Zuyderland. Zorg. Samen. Beter.

02.07.2015

Het fusietraject werd al jaren geleden ingezet, maar sinds begin dit jaar is de fusie van Atrium Medisch Centrum Parkstad en Orbis Medisch en Zorgconcern een feit. Na een bureau oriëntatie inclusief pitch viel de keuze op ons. De opdracht? Het ontwikkelen van een passende identiteit.


lees verder
  volgende
pijltje boven