Archief

#
12 aug 2019 / BLOG

Hoe meet je de impact van design?

Het meten van de impact van design is niet makkelijk. Toch zoeken we bij Zuiderlicht naar manieren om dat te doen, zoals met een user feedback tool.

lees verder
#
9 aug 2019 / BLOG

Creating Capacity with Cegeka

Sinds kort werken wij voor Cegeka, een groot Europees ICT-bedrijf. Aan ons de vraag om een compleet nieuwe activiteit voor het familiebedrijf te…

lees verder
#
1 jul 2019 / BLOG

Brand portal voor Brightlands

We benadrukten niet wat er niet mag, maar wat er allemaal juist wél kan met de Brightlands brand identity. Daarom zit de online brand portal tjokvol…

lees verder
#
28 jun 2019

Maastricht was best ver

Onlangs werd de eerste editie van de toertocht Maastricht is nog ver verreden. Een aantal Zuiderlicht-coureurs vergezeld door andere klasbakken reed…

lees verder
#
27 jun 2019

Een betere patient journey

Maastricht UMC+ maakt zich sterk om nog meer in het belang van de patiënt te werken. Om de patient journey te verbeteren. Een van de eerste projecten…

lees verder
#
21 mei 2019 / BLOG

Your one stop shop for working and living

We waren blij na een aanbestedingsprocedure van de gemeente Maastricht zowel naam als ook de visuele identiteit van het nieuwe Expat Centre Maastricht…

lees verder
20 mei 2019

Nieuwe collega: Carlijn van Selst

Vorige week begon Carlijn als projectmanager/adviseur. Hiervoor werkte ze als ‘creative branding prophet’ bij LBG Hotels in Maastricht.

lees verder
#
29 apr 2019 / BLOG

De totale klantervaring

Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan heb je waarschijnlijk de teksten gezien die we op de muur hebben aangebracht. Tien uitspraken die…

lees verder
#
28 mrt 2019 / BLOG

De beer is los!

Medio maart opende horecazaak Normandy zijn deuren aan de Spoorweglaan in Maastricht. Zuiderlicht was betrokken bij de naamgeving en ontwikkelde het…

lees verder
#
21 jan 2019 / BLOG

Regiobrede campagne TEFAF & the City

In opdracht van Maastricht Marketing ontwikkelden we samen met fotograaf Hugo Thomassen een creatief concept voor TEFAF & the City. Een campagne die…

lees verder