Archief

Hoe meet je de impact van design?
Het meten van de impact van design is niet makkelijk. Toch zoeken we bij Zuiderlicht naar manieren om dat te doen, zoals met een user feedback tool.

Creating Capacity with Cegeka
Sinds kort werken wij voor Cegeka, een groot Europees ICT-bedrijf. Aan ons de vraag om een compleet nieuwe activiteit voor het familiebedrijf te…

Brand portal voor Brightlands
We benadrukten niet wat er niet mag, maar wat er allemaal juist wél kan met de Brightlands brand identity. Daarom zit de online brand portal tjokvol…

Maastricht was best ver
Onlangs werd de eerste editie van de toertocht Maastricht is nog ver verreden. Een aantal Zuiderlicht-coureurs vergezeld door andere klasbakken reed…
Een betere patient journey
Maastricht UMC+ maakt zich sterk om nog meer in het belang van de patiënt te werken. Om de patient journey te verbeteren. Een van de eerste projecten…

Your one stop shop for working and living
We waren blij na een aanbestedingsprocedure van de gemeente Maastricht zowel naam als ook de visuele identiteit van het nieuwe Expat Centre Maastricht…
Nieuwe collega: Carlijn van Selst
Vorige week begon Carlijn als projectmanager/adviseur. Hiervoor werkte ze als ‘creative branding prophet’ bij LBG Hotels in Maastricht.

De totale klantervaring
Ben je recentelijk bij ons op de Kommel geweest? Dan heb je waarschijnlijk de teksten gezien die we op de muur hebben aangebracht. Tien uitspraken die…

De beer is los!
Medio maart opende horecazaak Normandy zijn deuren aan de Spoorweglaan in Maastricht. Zuiderlicht was betrokken bij de naamgeving en ontwikkelde het…

Regiobrede campagne TEFAF & the City
In opdracht van Maastricht Marketing ontwikkelden we samen met fotograaf Hugo Thomassen een creatief concept voor TEFAF & the City. Een campagne die…