Z_afbeeldingen nieuwsbrief site.svg
share

Hoe kijk je naar Zuiderlicht? Ben je tevreden over ons? Wat vind je van de oplossingen die we bedenken? Vind je ons flexibel en inspirerend? Zijn er verbeterpunten? En wat vind jij nou eigenlijk écht belangrijk aan een bureau? 

In de bijna 35 jaar van ons bestaan hebben we het werken aan creatieve oplossingen aardig in de vingers gekregen en hebben we met veel klanten een langdurige relatie opgebouwd. Hoewel we wel een beeld hadden van hoe onze opdrachtgevers naar ons kijken, wilden we eens expliciet vragen naar hun meningen en ervaringen. Om daarvan te leren en het daarna nóg beter doen. Daarom lieten we onderzoeksbureau Flycatcher onderzoeken hoe klanten naar ons kijken en hoe tevreden ze zijn met onze dienstverlening. Het zijn resultaten waar we zeker vrolijk van worden, maar belangrijker nog laten ze zien waar we nog kunnen verbeteren. 

Resultaten van het onderzoek

Opdrachtgevers met wie we frequent samenwerken, sturen we de resultaten van het onderzoek. Hier zullen we volstaan met een sneak peek. Als spontane associaties met ons bureau werden het vaakst genoemd klantvriendelijk, professioneel, creatief en kwaliteit. Best een goed rijtje vinden we! Kwalitatief en creatief scoren ook heel hoog bij wat opdrachtgevers onze beste eigenschappen vinden. Bijna even goed scoren: deskundig, enthousiast, behulpzaam, betrokken en betrouwbaar. 

Kwaliteit is pas na een tijdje merkbaar: diepgaand werk dat meer inhoudt dan een mooie buitenkant.
Een van de respondenten
Z_afbeeldingen nieuwsbrief site4.jpg

Beoordeling dienstverlening

Bijna alle respondenten vinden dat we niet louter doen wat er gevraagd wordt, maar dat we meedenken. Daarbij helpen we snel en flexibel in het oplossen van problemen. Opdrachtgevers zien dat we niet alleen onze uitvoerende kracht gebruiken, maar dat we ook naar de lange termijn kijken. Klanten geven ons gemiddeld een 8,0. Het merendeel vindt dat we aan de verwachtingen voldoen, een derde geeft aan dat we het (veel) beter doen dan verwacht. Het meest tevreden zijn klanten over het contact met onze medewerkers en de kwaliteit van het werk. 

Ik ben erg blij met jullie.
Een van de respondenten

Meer weten?

De resultaten van het onderzoek delen we fysiek met deelnemers aan het onderzoek en andere opdrachtgevers met wie we frequent samenwerken. Heb je de mailing gemist? Geen nood; stuur even een berichtje naar eline@zuiderlicht.nl dan sturen we je alsnog een exemplaar.

Geschreven door
Eline Dekker
Volg ons op