Zoeken

Resultaat voor:

Fotomuseum aan het Vrijthof - no bullshit

Over mooie plaatjes met zeggingskracht, extra belevingslagen en een stijl met koekenbakletter.
Vlak voor het uitbreken van de coronacrisis ging de site live – en daarmee de nieuwe stijl - van het Museum aan het Vrijthof dat sinds vorig jaar door het leven gaat als het Fotomu……

Discovery Museum

In 1998 opende ‘Industrion – museum voor industrie en samenleving’ zijn deuren in Kerkrade. Bezoekers kwamen er alles te weten over het mijnverleden en de industrie. In de loop de……

Nederlandse Dansdagen

Energieke stijl en opvallende campagne
Nederlandse Dansdagen is de grote promotor van de Nederlandse dans. Het hoogtepunt is zonder twijfel het jaarlijkse dansfestival dat plaatsvindt in Maastricht. De organisatie vroe……

Museum De Bastei

Voor Museum de Bastei ontwikkelden we een nieuwe visuele identiteit die naadloos aansluit bij de positionering van het museum.
Museum De Bastei verbindt de stad Nijmegen met de omliggende natuur en betrekt de mens daarbij met tentoonstellingen, educatieprogramma's en rondleidingen. Hier wordt het verhaal ……

Blijven verrassen binnen consistente merken én klant-bureau relaties

Verrast willen worden is de mens eigen, zeker in de huidige tijdsgeest. Dit geldt ook binnen merkidentiteiten. Creatieve bureaus worden vaak gevraagd omdat men iets ‘nieuws’ wil. En dat is precies waar het in ons vak soms schuurt. Want sterke merken bouw …
Ruud Temmink Creative Director bij Zuiderlicht Wanneer een klant een doel, ambitie of zelfs een droom heeft, is het de taak van ons designteam om dit volledig te omarmen. Vanaf d……

ZUIDERLICHT_RONDE TAFEL BOVENAANZICHT.jpg