Archief

#
9 sep. 2010 / BLOG

Sommige energie is onbetaalbaar

“Wat gratis is, kan niks zijn.” Ken je die uitdrukking? Als je wordt gevraagd om een project te sponsoren, dan bied je vaak je diensten in natura aan.…

lees verder
#
31 mrt. 2010 / BLOG

Democratisch design?

Klanten vragen wel eens wat er nodig is voor een complete corporate identity. Boekjes-braaf antwoorden we dan dat niet alleen je naam en huisstijl…

lees verder
#
21 feb. 2010 / BLOG

Liever talent dan geld

In een maakbare samenleving gelooft niemand meer. Maar dat je een beetje kunt bijdragen aan een ‘betere’ wereld, dat staat vast. Zo kun je geld geven…

lees verder
#
10 dec. 2009 / BLOG

Liever een prijs dan een pitch

Overal geldt het Olympische credo “Citius, altius, fortius” (sneller, hoger, sterker). En ja, ook ondernemers en ontwerpers willen zichzelf…

lees verder
#
3 nov. 2009 / BLOG

De uitroeptekenpolitie

Frans Pollux noemde het web laatst een ‘uitroeptekenparadijs’. Dat vind ik een heel mooi woord. Bovendien maakte dit woord mij duidelijk dat wel méér…

lees verder
#
12 okt. 2009 / BLOG

Klussen in het donker

Heb je wel eens in het donker gewerkt? En, hoe beviel het resultaat? Nu er meer aanbod is dan vraag, wordt er door bureaus weer volop geklust in het…

lees verder
#
29 sep. 2009 / BLOG

Branding hypersensitivity

Tijd voor een bekentenis. Ik lijd aan branding hypersensitivity. Zoals advocaten in elk meningsverschil een conflict vermoeden, agenten alleen open…

lees verder