Archief

#
1 mrt. 2016 / BLOG

Ladders & Bananen

Etend van zijn banaan steekt Cyriel Kortleven van wal: “Creativiteit ontstaat vaak pas wanneer zich een probleem voortdoet.” Nonchalant gooit hij de…

lees verder
#
10 dec. 2015 / BLOG

Performance is een design-issue

In ons onlangs verschenen Zuiderlicht Magazine staat een artikel over de rode stip in de nieuwe studenten portal die we op dit moment samen met de…

lees verder
#
19 aug. 2015 / BLOG

Responsive kokosmakronen!

Waren we maar banketbakker. Dan was het leven overzichtelijk. Vlaaien bakken. Taarten en taartjes. Petits fours, koekjes, éclairs, tompoucen, Bossche…

lees verder
#
9 mrt. 2015 / BLOG

Met ggz. Met ons.

Twee ggz-instellingen uit Noord- en Midden-Limburg fuseerden: RiaggZuid en Mensana. Aan Zuidelicht te vraag een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen.

lees verder
#
4 dec. 2014 / BLOG

Bloody bold

Britse merken inspireren ons. Stevig, stoer, silly, maar altijd overtuigend. Hun bedenkers noemen dat ‘bold’ design. Alsof ze geen compromissen hoeven…

lees verder
#
28 nov. 2014 / BLOG

Killercell kunstkoffer project

Drie Maastrichtse Rotaryclubs, kunstenaars, Nederlandse celebs en bekende Limburgers zetten zich in om kunstkoffers te maken, om geld op te halen voor…

lees verder
#
23 jan. 2014 / BLOG

Merken maken

Je moeilijkste opdrachten zijn vaak de leukste. Het creëren van een compleet nieuw merk - zoals we deden voor Envida - hoort daar zeker bij.

lees verder
#
29 aug. 2013

Wat doen we met DEF?

Is DEF dood? Of misschien moeten we ons eerst afvragen: is iets ooit af? Het zijn zware tijden voor mensen die alles graag dichttimmeren.

lees verder