Archief

#
9 mrt. 2015 / BLOG

Met ggz. Met ons.

Twee ggz-instellingen uit Noord- en Midden-Limburg fuseerden: RiaggZuid en Mensana. Aan Zuidelicht te vraag een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen.

lees verder
#
4 dec. 2014 / BLOG

Bloody bold

Britse merken inspireren ons. Stevig, stoer, silly, maar altijd overtuigend. Hun bedenkers noemen dat ‘bold’ design. Alsof ze geen compromissen hoeven…

lees verder
#
28 nov. 2014 / BLOG

Killercell kunstkoffer project

Drie Maastrichtse Rotaryclubs, kunstenaars, Nederlandse celebs en bekende Limburgers zetten zich in om kunstkoffers te maken, om geld op te halen voor…

lees verder
#
23 jan. 2014 / BLOG

Merken maken

Je moeilijkste opdrachten zijn vaak de leukste. Het creëren van een compleet nieuw merk - zoals we deden voor Envida - hoort daar zeker bij.

lees verder
#
29 aug. 2013

Wat doen we met DEF?

Is DEF dood? Of misschien moeten we ons eerst afvragen: is iets ooit af? Het zijn zware tijden voor mensen die alles graag dichttimmeren.

lees verder
#
28 aug. 2013 / BLOG

Zen and the art of webdesign

Niet een carte blanche maar juist beperkingen prikkelen de inventiviteit van de ontwerper. Voor een goed resultaat heb je een klant met een slimme…

lees verder
#
26 apr. 2013 / BLOG

De ware kracht van Oranje

Oranje is één van de weinige symbolen die Nederlanders nog verbinden. Op 30 april, na een mooi doelpunt of tien vlakke rondjes 29,4 zijn we allemaal…

lees verder
#
25 mrt. 2013 / BLOG

Drie Red Dot Design Awards!

We zijn dit jaar driemaal in de prijzen gevallen bij de Red Dot Design Awards. De internationale jury bekroonde de Modulyss Designer, het Synthon…

lees verder
#
4 mei 2012 / BLOG

Lange rijen voor de winkel

Het is leuk als je je werk tegenkomt in de winkel. Sinds kort staat er een Zuiderlicht-ontwerp in een wereldwijde winkel, Apple’s app-store: Mosa…

lees verder