Archief

#
17 mei 2016 / BLOG

Een wereld van verschil

We aarzelden drie seconden. In oktober werden we gevraagd om mee te doen aan een competitie voor de nieuwe merkidentiteit van De Limburger.

lees verder
#
1 mrt. 2016 / BLOG

Ladders & Bananen

Etend van zijn banaan steekt Cyriel Kortleven van wal: “Creativiteit ontstaat vaak pas wanneer zich een probleem voortdoet.” Nonchalant gooit hij de…

lees verder
#
10 dec. 2015 / BLOG

Performance is een design-issue

In ons onlangs verschenen Zuiderlicht Magazine staat een artikel over de rode stip in de nieuwe studenten portal die we op dit moment samen met de…

lees verder
#
19 aug. 2015 / BLOG

Responsive kokosmakronen!

Waren we maar banketbakker. Dan was het leven overzichtelijk. Vlaaien bakken. Taarten en taartjes. Petits fours, koekjes, éclairs, tompoucen, Bossche…

lees verder
#
9 mrt. 2015 / BLOG

Met ggz. Met ons.

Twee ggz-instellingen uit Noord- en Midden-Limburg fuseerden: RiaggZuid en Mensana. Aan Zuidelicht te vraag een nieuwe merkidentiteit te ontwikkelen.

lees verder
#
4 dec. 2014 / BLOG

Bloody bold

Britse merken inspireren ons. Stevig, stoer, silly, maar altijd overtuigend. Hun bedenkers noemen dat ‘bold’ design. Alsof ze geen compromissen hoeven…

lees verder