Archief
Eén letter verschil
Het scheelt maar 1 letter. Zuiderlicht en Zuiderlucht. De eerste bestaat sinds 1986*, de tweede sinds 2007. Beide zijn gevestigd in Maastricht en het…
Wat houdt onze klanten bezig?
Een goed antwoord op een abstracte vraag kost meestal extra tijd. Daarom nodigden we organisaties uit voor een sparsessie.
Nieuw consumentenmerk voor Mosa
Onder de naam Motto by Mosa zijn de tegels van Mosa nu ook voor consumenten verkrijgbaar. Zuiderlicht werkte mee aan de branding en introductie van…
Kerst bij Krista
Is kerst voor jou ook één groot stylingfeest? Het gaat er vast niet zo obsessief aan toe als bij onze Krista ;-). Zij gaat door als anderen hun plek…
Hoe word je een aansprekend employer brand?
Organisaties willen de beste talenten aantrekken, binden en behouden. Maar dat gaat niet vanzelf. Klanten vragen ons geregeld hoe ze een herkenbaar,…
Zijn ze aan het spelen of zijn ze aan het werk?
Wat kunnen organisaties leren van het bedenken, repeteren en uitvoeren van muziek? Prof. dr. Mathieu Weggeman en dirigent Hans Leenders vertelden het…
Zuiderlicht neemt online marketingbureau Buttonplay over
Met ingang van 1 januari 2020 worden de activiteiten van online marketingbureau Buttonplay in Maastricht overgenomen door Zuiderlicht en treedt…
Een designsprint gaat over meer dan het ontwikkelen van een innovatief idee alleen
Het is altijd geweldig om te zien dat een designsprint een nieuw idee oplevert, maar de échte winst van een designsprint zit in wat de deelnemers…
Keileuk uitje
Kort verslag met foto's van teamuitje voor inspiratie en plezier.
Zelf aan de slag met neuromarketing
Verhoog je conversie en omzet met deze slimme neuromarketing tips van Tim Zuidgeest. Je past ze eenvoudig zelf toe in je communicatie-uitingen.