Yes, onze prijzenkast is weer verder aangevuld! Dit keer met een Red Dot Award: Brand & Communication Design. In de categorie Website Design wisten we de 30-koppige jury van experts te overtuigen met de landingpage die we maakten voor Push braces van Nea International. Hij scoorde o.a. goed op creativiteit, designkwaliteit, innovativiteit en impact.
Fotografie: Hugo Thomassen | Video: Submedia
Vertaling van bewegingsvrijheid
De merkbelofte van Push braces is bewegingsvrijheid: kunnen bewegen zonder pijn en restricties. Dit door innovatieve braces te ontwikkelen en produceren, die behulpzaam zijn bij tal van gewrichtsblessures en (chronische) aandoeningen. Inmiddels werken we alweer enkele jaren samen met Push braces aan al hun merkuitingen. Van beurswanden en brochures tot verpakkingen en de art direction van fotoshoots.
Rijke, digitale ervaring
Bij de lancering van een nieuw product zetten we regelmatig een bijzondere onepager in als spil van de communicatie. Zo ook voor de Push® med Foot Brace FP, een nieuwe aanpak voor de behandeling van fasciitis plantaris. Deze onepager rijgt alle informatie over dit product visueel aan elkaar tot één samenhangend en overtuigend verhaal, dat niet alleen het product maar ook het merk versterkt. Informatieve productvisuals worden afgewisseld met lifestylebeelden die het terugkrijgen van bewegingsvrijheid direct voelbaar maken. Een van de highlights is een 360-gradenvideo, die we verrijkten tot interactieve infographic. Samen zorgt dit alles voor een naadloze merkbeleving die twee doelgroepen tegelijk bedient: voorschrijvers én eindgebruikers.






Ook Red Dot Awards voor Total Design
Ook onze Amsterdamse collega's van Total Design vielen in de prijzen. Zij wonnen twee awards met hun rebranding voor Nationale Opera & Ballet. Geïnspireerd door de merkbelofte Part of something greater than yourself ontwikkelden zij een vloeiend ontwerpsysteem, geïnspireerd op beweging, ritme en compositie. Een knipoog naar een gechoreografeerde voorstelling, en de transcendente ervaring van opera en ballet. De strategische herpositionering brengt daarmee een ode aan het artistieke erfgoed, terwijl het tegelijkertijd de toekomstambities van Nationale Opera & Ballet ondersteunt. Congrats!

