communicatie
Content management
De impact van contentmanagement moet je niet onderschatten. Het kan je merk maken of breken. Een goede tekst op de juiste plek en op het goede moment, zorgt ervoor dat de kans dat je doelgroep je kent toeneemt. Het versterkt het beeld dat ze van je hebben. En als je verhaal op je site, je social media en je (online) brochure allemaal spot on is gaan ze van je houden. De stap naar conversie is dan nog maar klein.
Investeren in je content is dus investeren in je merk. Zorgen dat het allemaal wordt gemaakt, geplaatst en bijgehouden is veel werk en vergt niet alleen tijd en gevoel voor opmaak, maar ook kennis van strategie, online copy, short copy, SEO en bijvoorbeeld een CMS. Is er onvoldoende kennis of capaciteit in huis? Dan ondersteunen wij graag bij contentproductie en -verspreiding. Voorbeelden van onze werkzaamheden zijn: tekstschrijven, copy, storytelling, (eind)redactie, beeldredactie, het vullen van webpagina’s en het plaatsen van social media posts.
Creating better business. We know how.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?