Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan gezonde hersenen en een fit lichaam voor ieder……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Sympathieke campagne met een knipoog.
3 / Resultaat
Heel Limburg kleurt roze in oktober.
De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
1 / Uitdaging
Naast champagne ook reflectie.
Natuurlijk wordt zo'n jubileum herdacht met een goed glas. Maar het dwingt ons ook om na te denken over de toegevoegde waarde v……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
Vaals, ein
Katzensprung
von Aachen p
p
p
Met de door ons ontwikkelde, vrolijke stijl en slogans 'Vaals, kleine Schwester von Aachen' en ‘Vaals, ein……
Meer dan 10 jaar consistente communicatie.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Tijdloos en
duurzaam design De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmer……
Vaste prrrrik in de
herfstvakantie Theater aan het Vrijthof en partners maken de herfstvakantie tot een toptijd voor zowel de jongste als de oudere jeugd van Maastricht en omgevi……