Lef in de farmaceutische wereld.
Lef in de farmaceutische wereld 3 / Resultaat
Prijswinnend op alle fronten.
Het jaarverslag In position (2016) werd beloond met een Red Dot Design Award. In 2016 was Syntho……
Brutale en eigenzinnige huisstijl
Luid en
duidelijk De huisstijl van de gemeente Heerlen werd gepresenteerd als belangrijke stap van trots en welzijn. Een brutale, eigenzinnige stijl. De gemeente wilde geen afsc……
Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan gezonde hersenen en een fit lichaam voor ieder……
No-nonsense stijl met een vleugje humor.
No-nonsense stijl
met een vleugje humor Robin Berben
Eigenaar
Café Sjiek
Energie en trots. Keer op keer. De glimlach die het over en weer geeft maakt alles makkelijker. Café Sjiek……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Om in te
lijsten Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk ……
Sympathieke campagne met een knipoog.
3 / Resultaat
Heel Limburg kleurt roze in oktober.
De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
1 / Uitdaging
Naast champagne ook reflectie.
Natuurlijk wordt zo'n jubileum herdacht met een goed glas. Maar het dwingt ons ook om na te denken over de toegevoegde waarde v……
Van Nederrijn tot Noordzee
Van Nederrijn
tot Noordzee Communicatie met eigen keltenstijl.
Voor het museum ontwikkelden we een eigen Keltenstijl als basis voor de communicatie. Met een spiegelbeeldige K……