Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Stephanie Klomp
Adviseur Marketing en Communicatie
MUMC+
Intern was men voornamelijk lovend over de opzet en uitvoering van de dag. Ook de eerste blik op de enquêtes van de bezoeke……
No-nonsense stijl met een vleugje humor.
No-nonsense stijl
met een vleugje humor Robin Berben
Eigenaar
Café Sjiek
Energie en trots. Keer op keer. De glimlach die het over en weer geeft maakt alles makkelijker. Café Sjiek……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
Van Nederrijn tot Noordzee
Van Nederrijn
tot Noordzee Communicatie met eigen keltenstijl.
Voor het museum ontwikkelden we een eigen Keltenstijl als basis voor de communicatie. Met een spiegelbeeldige K……
Vaals, ein
Katzensprung
von Aachen p
p
p
Met de door ons ontwikkelde, vrolijke stijl en slogans 'Vaals, kleine Schwester von Aachen' en ‘Vaals, ein……
Meer dan 10 jaar consistente communicatie.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
40 jaar herkenbaar vieren.
Denis Ancion
Directeur Marketing & Communicatie
Maastricht University
De multifunctionele feeststijl was opvallend, krachtig en stijlvol. Maastrichtenaren hebben heel erg hun best ……
Tijdloos en
duurzaam design De branding van Artifort werd van 1999 tot 2012 door Zuiderlicht verzorgd. Het effect van de rebranding zorgde voor een revival van dit kwaliteitsmer……