Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan gezonde hersenen en een fit lichaam voor ieder……
No-nonsense stijl met een vleugje humor.
No-nonsense stijl
met een vleugje humor Robin Berben
Eigenaar
Café Sjiek
Energie en trots. Keer op keer. De glimlach die het over en weer geeft maakt alles makkelijker. Café Sjiek……
Om in te
lijsten Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk ……
Van Nederrijn tot Noordzee
Van Nederrijn
tot Noordzee Communicatie met eigen keltenstijl.
Voor het museum ontwikkelden we een eigen Keltenstijl als basis voor de communicatie. Met een spiegelbeeldige K……
Misschien wel onze bekendste corporate identity.
Woonpunt zorgt er voor dat zo'n 18.000 huurders betaalbaar en prettig kunnen wonen in onder meer Heerlen, Maastricht, Sittard-Geleen en het Heuvelland. Betaalbare woningen bieden v……
Vaste prrrrik in de
herfstvakantie Theater aan het Vrijthof en partners maken de herfstvakantie tot een toptijd voor zowel de jongste als de oudere jeugd van Maastricht en omgevi……
Veiligheidscommunicatie met machinist Victor.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Creatieve kracht inzetten voor de regio Toneelvoorstelling als communicatiemiddel.
Het belangrijkste resultaat daarvan is de toneelvoorstelling FutureXpress die we samen met He……