Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Stephanie Klomp
Adviseur Marketing en Communicatie
MUMC+
Intern was men voornamelijk lovend over de opzet en uitvoering van de dag. Ook de eerste blik op de enquêtes van de bezoeke……
40 jaar herkenbaar vieren.
Denis Ancion
Directeur Marketing & Communicatie
Maastricht University
De multifunctionele feeststijl was opvallend, krachtig en stijlvol. Maastrichtenaren hebben heel erg hun best ……
Vaste prrrrik in de
herfstvakantie Theater aan het Vrijthof en partners maken de herfstvakantie tot een toptijd voor zowel de jongste als de oudere jeugd van Maastricht en omgevi……
Creatieve kracht inzetten voor de regio Toneelvoorstelling als communicatiemiddel.
Het belangrijkste resultaat daarvan is de toneelvoorstelling FutureXpress die we samen met He……
Energie geven aan cultureel Maastricht
Energie geven aan cultureel Maastricht Eind 2015 belde Stijn Huijts van het Bonnefantenmuseum of we wilden helpen om de eerste Museumnacht van Maastricht vorm te geven: 14.000 m2 ……