Lef in de farmaceutische wereld.
Lef in de farmaceutische wereld 3 / Resultaat
Prijswinnend op alle fronten.
Het jaarverslag In position (2016) werd beloond met een Red Dot Design Award. In 2016 was Syntho……
Doe- en beleefdag boordevol storytelling.
Stephanie Klomp
Adviseur Marketing en Communicatie
MUMC+
Intern was men voornamelijk lovend over de opzet en uitvoering van de dag. Ook de eerste blik op de enquêtes van de bezoeke……
Met deze campagne hopen we meer bekendheid te geven aan het feit dat dementie niet altijd een kwestie van pech is, en dat werken aan gezonde hersenen en een fit lichaam voor ieder……
Brochure als vaste rots in de ticketverkoop.
Bas Verhoeven
Marketing & Sales
Parkstad Limburg Theaters
De verkoopcijfers laten jaar na jaar records zien en dat de aanpak van de brochure en campagne hierin een rol spelen staat……
Om in te
lijsten Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk ……
Sympathieke campagne met een knipoog.
3 / Resultaat
Heel Limburg kleurt roze in oktober.
De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……
Introductie nieuw
financieringssysteem https://www.youtube.com/watch?v=7hUtcvlcWNo Voor de introductie van een nieuw financieringssysteem met de naam DOT bedachten we een conc……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
Van Nederrijn tot Noordzee
Van Nederrijn
tot Noordzee Communicatie met eigen keltenstijl.
Voor het museum ontwikkelden we een eigen Keltenstijl als basis voor de communicatie. Met een spiegelbeeldige K……
Vaals, ein
Katzensprung
von Aachen p
p
p
Met de door ons ontwikkelde, vrolijke stijl en slogans 'Vaals, kleine Schwester von Aachen' en ‘Vaals, ein……