Om in te
lijsten Vanaf 2008 werkte Zuiderlicht een aantal jaar met veel plezier aan een nieuwe huisstijl en bijbehorende magazines voor WML. We maakten drie magazines: Heerlijk ……
Van positioneringsvraagstuk naar stevig familiemerk.
2 / Idee
Gedeelde belangen vermenigvuldigen de kracht.
We adviseren beide positioneringsvraagstukken te bundelen. En zo ontwikkelen wij eind 2013 voor zeven partijen één me……
Sympathieke campagne met een knipoog.
3 / Resultaat
Heel Limburg kleurt roze in oktober.
De eerste editie van de Decolletés-actie vond plaats in 2015. Binnen drie jaar tijd groeide de actie van een regionaal fe……
Urgente oproep in een toegankelijk jasje.
1 / Uitdaging
Naast champagne ook reflectie.
Natuurlijk wordt zo'n jubileum herdacht met een goed glas. Maar het dwingt ons ook om na te denken over de toegevoegde waarde v……
Grote aandacht
voor veiligheid Samen met het Maastricht UMC+ ontwikkelden we in 2008 naam en logo voor het veiligheidsprogramma van het ziekenhuis. Intussen is High Five een begr……
Cliënten prettig op weg helpen in de ggz.
Prettig op weg
in de ggz MET ggz is een van de grootste organisaties voor geestelijke gezondheidszorg in Noord- en Midden-Limburg. De instelling behandelt mensen van jong tot oud……
https://www.youtube.com/watch?v=lxbkYncETEE https://vimeo.com/120817108 https://vimeo.com/196834902 Platform voor
gouden ideeën Het Elisabeth Strouven Fonds steunt de Ma……