Search

Resultaat voor:

Synthon

Lef in de farmaceutische wereld.
De relatief jonge farmaceut Synthon heeft flink wat strepen verdiend in de wereld van medicijnen. Het internationale bedrijf dat in 1991 in Nijmegen werd opgericht door Jacques Lem……

Gemeente Heerlen

Brutale en eigenzinnige huisstijl
De huisstijl van de gemeente Heerlen werd gepresenteerd als belangrijke stap van trots en welzijn. Een brutale, eigenzinnige stijl. De gemeente wilde geen afscheid nemen van het o……

Café Sjiek

No-nonsense stijl met een vleugje humor.
Café Sjiek is het eerste eetcafé van Maastricht - fondé en 1982. Een kleine variant van het Franse grand café. De ultieme Maastrichtbeleving voor bezoekers van de stad, maar ook po……

Brightlands

Van positioneringsvraagstuk naar stevig familiemerk.
Brightlands is een snelgroeiende community voor open innovatie in gezondheid en duurzaamheid in Limburg. Onderzoekers, ondernemers en studenten werken op de vier Brightlands-campus……

Woonpunt

Misschien wel onze bekendste corporate identity.
Woonpunt zorgt er voor dat zo'n 18.000 huurders betaalbaar en prettig kunnen wonen in onder meer Heerlen, Maastricht, Sittard-Geleen en het Heuvelland. Betaalbare woningen bieden v……

A2 Maastricht

Meer dan 10 jaar consistente communicatie.
De afgelopen jaren werd hard gewerkt aan A2 Maastricht. De stad en (eu)regio zijn nu goed bereikbaar en er is een betere doorstroming bij de knooppunten Geusselt en Europaplein. Da……

Mosa

Visualisatie van een nieuwe strategie.
Sinds 1999 legt Mosa zich toe op designtegels waarmee architecten hun eigen signatuur toevoegen aan een gebouw. Duurzaamheid, design en innovatie staan centraal. Die nieuwe strateg……

Maastricht University

40 jaar herkenbaar vieren.
Zuiderlicht werkt al jaren voor Maastricht University. Zo verzorgden we het volledige UX-vriendelijke redesign van de corporate website en de ontwikkeling van de veelbesproken Stud……

LIOF

Stijl die energie geeft aan ondernemend Limburg.
Het in Maastricht gevestigde LIOF ontwikkelt bedrijven in de breedste zin van het woord. Het bedrijf is er voor elke Limburgse MKB’er met een innovatief idee, een businessplan of e……

De Limburger

Uitgever Concentra/Mediahuis wil De Limburger weer urgenter maken. Een nieuwe merkidentiteit is daarvoor de eerste impuls. Wij ontwierpen een nieuw logo, werkten mee aan de restyl……