Website AZL

Prijswinnend zakelijk design

AZL gaat met de billen bloot als het pensioenfondsbesturen laat zien wat hij in huis heeft. Ze krijgen geen opgedofte presentaties, maar concrete prestaties te zien. En ze mogen meekijken in de systemen van AZL. De corporate site van AZL windt er -dus- ook geen doekjes om. Die laat zien dat AZL een buitengewoon degelijke en deskundige pensioenuitvoerder is die met beide voeten in de werkelijkheid staat. De site bedient koppensnellers en leesgierige bezoekers met korte filmpjes, topverhalen, en de needs to know van AZL. De site won de PBM Communicatieprijs 2013. De jury zei blij te zijn met de inzending en de gekozen insteek omdat daarmee de sector een voorbeeld wordt aangereikt hoe om te gaan met effectief reputatie- en imagomanagement. 'Juist in een periode van tanend vertrouwen is het belangrijk dat fondsen goed nadenken hoe zij hun license to operate kunnen behouden’. Wat ons betreft is de website een mooi voorbeeld van co-creatie: we werkten vaak in scrum en altijd met (over en weer) optimale betrokkenheid.

 

Lees ook onze blog over dit project: Geen woorden maar daden

 

Azl website homepage mobiele telefoon
Azl website contentpagina mobiele telefoon
Azl website contentpagina mobiele telefoon
Azl website contentpagina mobiele telefoon

Bekijk ook eens

pijltje boven