Woonpunt verdiepingsbladen

Goed huwelijk van vorm en inhoud

Om de dialoog met stakeholders te voeren en vaak ook een beetje op te zwepen, maakten wij met Woonpunt de 'Verdiepingsbladen'. Magazines rondom een thema waarin Woonpunt nadrukkelijk verder wilde kijken dan de eigen neus. Hoe zit de wereld om ons heen in elkaar? Hoe raken onze thema's de rest van ons werkveld, hoe werken we samen met stakeholders als het gaat om leefbaarheid, duurzaamheid, zorg, of in het scheppen van een goed arbeidsklimaat. De magazines dienden niet zelden om bij de stakeholders bepaalde zaken te agenderen, gaven de aanzet tot verdieping ten huize van de stakeholders. Groot formaat, journalistieke aanpak (met werk van John Cüsters), monumentale beelden van Philip Driessen. We zeggen wel eens dat er ook communicatiemiddelen gemaakt moeten blijven worden die 'op je voet kunnen vallen'. Dit soort magazines, die door de digitalisering niet meer in deze vorm, maar in een digitale nieuwsbrief worden gebracht, horen wat ons betreft absoluut in die categorie. 

Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
Woonpunt verdiepingsbladen
pijltje boven