één Hurks

Leesvoer voor in de vakantie

Tot 2013 hadden de verschillende werkmaatschappijen van Hurks ieder een eigen gezicht. Zuiderlicht ontwikkelde een nieuwe, uniforme huisstijl. Met als doel een eenduidig beeld naar de buitenwereld te creëren. Deze ontwikkeling werd ook intern zichtbaar gemaakt, met een nieuw personeelsblad. We gaven de Hurks Courant een meer symbolische naam om de transitie kracht bij te zetten: Eén Hurks.


Op de cover prijkt steeds een portret van een medewerker. Elke laag uit de organisatie komt aan bod, wat het beeld spannend houdt. Artikelen over de projecten van Hurks worden afgewisseld met luchtige rubrieken en persoonlijke verhalen van medewerkers. Eén Hurks verschijnt in de zomer en in de winter, vlak voor de vakanties. Zo heeft iedereen ook echt de tijd om de krant te lezen.

Universiteit Maastricht 40 jaar
één Hurks
één Hurks
één Hurks
één Hurks
één Hurks
één Hurks
één Hurks
pijltje boven