VVV Maastricht huisstijl

Ster onder de steden


In Nederland is het imago van Maastricht sterk, maar ook nog steeds vrij eenzijdig. De stad is geliefd om zijn bourgondische kwaliteiten en mooie winkels, maar onvoldoende om zijn culturele, economische en internationale kracht. En dat terwijl Maastricht zich in hoog tempo ontwikkelt tot een creatieve kennis- en cultuurstad, met de blik op Europa.


Bouwen aan een verrijkt imago vraagt om een hybride merkidentiteit, die beheerd wordt op basis van richtinggevende waarden. Een identiteit waarmee iedereen vanuit zijn eigen identiteit en eigen behoefte uitingen kan ontwikkelen, die bijdragen aan dat verrijkte merk Maastricht. Ieder zingt zijn eigen couplet, maar het refrein is gelijk.

VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl

VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl

VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl
VVV Maastricht huisstijl

VVV Maastricht huisstijl

VVV Maastricht huisstijl
pijltje boven