LIOF huisstijl

De groeimotor van ondernemend Limburg


Met ruim 40 jaar ervaring beschikt LIOF over een grote schat aan kennis als het gaat om ondernemen in het algemeen en ondernemen in Limburg in het bijzonder. In die periode zijn honderden ondernemers op weg geholpen met het opstarten of laten groeien van hun onderneming. Dat geeft de organisatie een unieke positie in het Limburgse ondernemerslandschap.


Business development

De medewerkers hebben het MKB veel te bieden. Het is een frisse, enthousiaste en competente groep professionals, waarvan grofweg de helft zich bezighoudt met business development. Een goede mix van ‘jong talent’ en ‘ruime ervaring in het bedrijfsleven’. Geen rapportenschrijvers, maar mensen die resultaten willen boeken om de ondernemer én Limburg als geheel verder te brengen. De LIOF'ers doen dat door kennis, netwerk en kapitaal in te zetten. Tot december 2016 traden programma's en diensten van LIOF met afzonderlijke namen en identiteiten naar buiten. Dat die ‘powered bij LIOF’ zijn, bleek lang niet voor iedereen duidelijk. Te veel verschillende gezichten. Te weinig zichtbaar.


Nieuwe merkstrategie

De nieuwe huisstijl die we samen met LIOF ontwikkelden is gebaseerd op de nieuwe merkstrategie. Door met één naam, één merk naar buiten te treden is LIOF's positie als dé organisatie voor de innovatieve Limburgse ondernemer onmiskenbaar duidelijk. Het opvallende geel geeft energie. Het groen laat zien dat LIOF een echte groeimotor is.





pijltje boven