Universiteit Maastricht 40 jaar

De kracht van Zuid-Limburg

De stichting Limburg Economic Development (LED) is een samenwerkingsverband tussen bedrijfsleven, overheid en onderwijs. Naast de realisatie van het Brainport 2020-programma, richt LED zich op de branding van Zuid-Limburg. In het najaar van 2015 werd er een multimediale campagne ingezet om Zuid-Limburg op de kaart te zetten. Inwoners van de regio vormden de doelgroep. Zij zijn tenslotte de beste ambassadeurs van de regio.


De kracht van Zuid-Limburg schuilt in de combinatie van innovatieve economie, internationale ligging en inspirerende leefomgeving. Deze profilering werd vertaald naar interessante feitjes over het gebied. Zuiderlicht goot deze wetenswaardigheden in een heldere vorm, zodat ze verspreid konden worden via bussen, abri’s, billboards, NS spreads, een website splash page, Google Adwords, Facebook, YouTube, 1Limburg, Limburgse kranten, L1, RTV Limburg, lokale omroepen en de Brightlands zuil langs de A2.





pijltje boven