Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival

Audiovisuele identiteit

Tussen 2008 en 2012 vond diverse keren het Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival plaats. Het festival bracht het publiek naast traditionele opera ook modere vormen van muziektheater. Kenmerkend voor de campagnestijl is dat de typografie met de tonatie van zang speelt. Door de variatie in corpsgrootte ontstaat een eigenwijze muzikale identiteit. Beweging in kleur en letters, de overgang van de ene toon in de andere. Zuiderlicht verzorgde naast de campagne, ook de brochures, posters en aankleding van het festival. 

Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
Euregionaal Opera- en Muziektheaterfestival
pijltje boven