Ladders & Bananen

01.03.2016

Door de grote opkomst voor de lezing van 25 februari verplaatste onze maandelijkse ‘lezing op de loft’ zich deze keer naar het Theater aan het Vrijthof. Op het podium Cyriel Kortleven, een spreker met meer dan 15 jaar ervaring in het vakgebied van creativiteit en innovatie. ‘Ladders & Bananen’ werd een inspirerende avond rondom het thema creativiteit en innovatie. Van kaarttruc tot golven van verandering en van ideakillers tot giga-dromen.


lees verder

1Limburg: het nieuwste nieuws meegemaakt

26.09.2014

Vorige week ging 1Limburg van start: het online nieuwsplatform van L1 en MGL (uitgever van Dagblad De Limburger en Limburgs Dagblad). Een primeur. Zo’n publiek-private samenwerking was er nog niet in de Nederlandse media. 1Limburg is dus een pionier. Calimero krijgt weer een knauw. Hoe zet je zo’n nieuw merk neer?


lees verder

Welcome to Brightlands

18.09.2014

Sinds maandag heet de Limburgse kennisregio Brightlands. De campussen in Sittard-Geleen en Maastricht heten nu Brightlands Chemelot Campus en Brightlands Maastricht Health Campus. Universiteit Maastricht, Maastricht UMC+ en Zuyd gebruiken Brightlands als ‘Intel Inside’-merk voor hun onderzoeks- en innovatieprojecten. En de Provincie gebruikt Brightlands als één van de parels in zijn internationale Limburg-branding.


lees verder

Wat doen we met DEF?

29.08.2013

Het zijn zware tijden voor mensen die alles graag dichttimmeren. Want niks is nog definitief. Een klant stuurde zijn strategische visie: “Verbindingen maken (DEF5).docx”. Voor een andere klant hacken wij de vormgeving van zijn 3 jaar oude website. Content en structuur blijven intact. Aan een echte nieuwe website is de organisatie nu niet toe. En voor het Eindhovense bouwbedrijf Hurks lanceerden we vorige week de 1e release van zijn nieuwe website. Er volgen dit jaar nog twee uitbreidingen.


lees verder

Muurschilderen met tegels

25.03.2013

Uitstraling, functionaliteit en duurzaamheid vormen de basis onder het merk Mosa. Dat leidt al jaren tot prachtige en prijswinnende tegels. Maar nu gaat Mosa verder. Het merk daagt architecten uit om ruimtes een volledig eigen identiteit te geven. Wanden worden statements. Met keramische tegels. En met de online Mosa Murals Generator wordt dat een makkie. Zonder het kantoor te hoeven verlaten maken architecten unieke ontwerpen.


lees verder
  volgende
pijltje boven