De wei in!

Overal ruik je deze week de geur van vers gemaaid gras. Heerlijk. De zomer lonkt. Hoera! Dat vooruitzicht hebben klanten kennelijk scherp in het vizier. Want in juni verblijden zij ons altijd met een lange reeks pre-vakantie deadlines. En zo vlieg ik nu voortdurend de welriekende en gekortwiekte wei in.

 

Voor een herpositionering hier, een nieuwe identiteit daar, een merkstrategie zus, een introductiecampagne zo, een imago-onderzoek, een corporate story, een (betaalde en grondig voorbereide) huisstijlpitch, een cross-mediale communicatiestijl, een klantenworkshop sociale media, een bedrijfsvisie, een afstudeerscriptie.

 

Als je op het veld staat, blijft er weinig tijd over voor de Zijlijn. En dan staan we in de hooimaand soms ook nog in onze eigen wei: maaien, moestuin, snoeien, stoken. Of op de pedalen. Of op de Pinkpop-wei. Wow. Waar is tijd te koop?

Pinkpop
Martijn Kagenaar schreef deze blog op 03.06.2010.
De blog valt in de categorie Bureauzaken en gaat over Martijn Kagenaar, pitch en Pinkpop.
pijltje boven