Design is business

15.02.2017

Goed design is geen luxe kostenpost, maar een weloverwogen investering in succes. Nog niet iedereen is zich daarvan bewust. Gelukkig is daar nu hulp (uit onverwachte hoek): Netflix met acht portretten van topdesigners in "Abstract". Verplichte kost voor ondernemers, bestuurders en andere beslissers met ambitie.


lees verder

This is Europe Calling!

07.02.2017

Precies 25 jaar geleden werd het Verdrag van Maastricht ondertekend. De stad staat stil bij die gebeurtenis en hangt vol met vlaggen met daarop "Europe Calling!". Waarom eigenlijk?


lees verder

Swingstate Limburg

27.01.2017

Marcia Luyten en Petra Stienen zetten met onder meer Connie Palmen, Twan Huys en Wim Pijbes hun tanden in de vraag “Wat kan de Randstad van Limburg leren?” Bemind als buitenland, bespot om al het andere. Maar Limburg is ook een succesvol laboratorium voor internationalisme, kunst en nieuwe economie.


lees verder

Relatiemedia: 5 fouten die je makkelijk kunt voorkomen

09.11.2016

in de praktijk gaat er bij het ontwikkelen en onderhouden van relatiemedia toch nog wel eens wat fout. Zonde, vinden wij. Om dit te voorkomen zetten onze trainees de vijf meest gemaakte fouten op een rij, inclusief suggesties om deze fouten te voorkomen.


lees verder

Waarom bedrijven mediaproducenten worden

04.11.2016

Heineken heeft het Bierblad, KLM Flying Dutchman en Albert Heijn Allerhande. Natuurlijk zijn er ook nog heel veel andere relatiemedia om de band met klanten en medewerkers aan te halen, zoals een e-mailnieuwsbrief, een app of zelfs een evenement. Maar welk nut heeft het voor een bedrijf om geld te steken in media die niet direct een commercieel doel dienen?


lees verder
  volgende
pijltje boven