Relatiemedia: 5 fouten die je makkelijk kunt voorkomen

09.11.2016

in de praktijk gaat er bij het ontwikkelen en onderhouden van relatiemedia toch nog wel eens wat fout. Zonde, vinden wij. Om dit te voorkomen zetten onze trainees de vijf meest gemaakte fouten op een rij, inclusief suggesties om deze fouten te voorkomen.


lees verder

Waarom bedrijven mediaproducenten worden

04.11.2016

Heineken heeft het Bierblad, KLM Flying Dutchman en Albert Heijn Allerhande. Natuurlijk zijn er ook nog heel veel andere relatiemedia om de band met klanten en medewerkers aan te halen, zoals een e-mailnieuwsbrief, een app of zelfs een evenement. Maar welk nut heeft het voor een bedrijf om geld te steken in media die niet direct een commercieel doel dienen?


lees verder

Papieren relatiemagazines: oldies of goldies?

02.11.2016

Zijn sponsored print magazines oldies die in de toekomst vervangen worden door websites, of juist goldies die klanten nog steeds succesvol binden aan je bedrijf? Onze trainees Lena Schulz en Vera van Aller (Maastricht University) gingen op onderzoek uit.


lees verder

Wat we hebben geleerd over Digital Service Design

13.06.2016

Service design is hot. Als je op Internet rond snuffelt lijkt het alsof iedereen het doet of gaat doen. Maar wat is het nu precies? Iedereen lijkt er zijn eigen definitie op na te houden. Vraag het tien mensen en je krijgt minstens elf verschillende antwoorden. Hier willen we vertellen wat wij onder service design verstaan en wat we geleerd hebben in diverse projecten.


lees verder

Hoe doet Zuiderlicht het?

07.06.2016

Met hun ‘boekenexpertise’ in het achterhoofd namen onze stagiairs Tolley Moloney (London College Of Communication) en Katrien van Rangelrooij (Maastricht University) enkele posters van Zuiderlicht onder de loep.


lees verder
  volgende
pijltje boven